Wednesday, October 5, 2016

Forex Strategie Met 1 3 Risiko Beloning Verhouding

Forex Strategie Met 1: 3 Risiko Beloning verhouding In vandag forex Vrae, het ons 'n vraag van ons mede-handelaars vra 'n vraag wat ontstaan ​​as gevolg van my vorige forex Vrae oor 8220; wat fout is met my forex strategie 8221 is; Hier is die vraag: Hoe kan ek baseer my verhandeling op 'n 1: 3 risiko beloning verhouding as ek net af en toe in staat om die groter beweeg vang? Trouens, jy het reeds die antwoord op die vraag hierbo. Die meeste of in werklikheid alle nuwe handelaars is geneig om die denke dat hulle alledaagse handel. Trouens, het julle het dit verkeerd, het jy nie nodig om handel te dryf alledaagse en nog steeds in staat om jou rekening te groei met 20 tot 40%. Wat jy nodig het is die Sosiale groot beweging wat gee jou die 1: 3-verhouding. Op gemiddelde, jy hoef net om handel te dryf 6 8 ambagte elke maand met so 'n verhouding en jy in staat is om jou rekening te groei met 20 tot 40%. Jy het $ 50,000 in jou rekening en jy handel met 3% elke handel wat gelykstaande is aan $ 1500 per handel. Laat sê dat jy wen 4 ambagte en verloor 4 ambagte elke maand met 1: 3 risiko beloning verhouding. 5 wen ambagte = 4 x $ 4500 = $ 18,000 3 Verloor Trades = 4 x $ 1500 = $ 6000 Jy maak $ 12,000 per maand wat gelykstaande is aan 24% groei in jou rekening is. So die vraag hier is watter tipe strategie het hierdie risiko beloning verhouding? Vir dié van julle wat my Forex Trend Line Strategie gekoop het. sal jy vind dat dit so 'n verhouding. Wanneer die prys breek die kort termyn tendens lyn en uiteindelik treffers die medium tot lang termyn tendens lyn, is dit gewoonlik sowat 1: 3-1: 4. Maar as jy op soek is na die alledaagse handel, sal jy teleurgesteld wees as die tendens lyn strategie nie bedoel om jou alledaagse gee 2 tot 3 ambagte. Behalwe tendens lyn strategie. Jy kan ook handel tempo strategie of tendens handel strategie as hierdie strategieë het ook 'n baie goeie risiko beloning verhouding. As jy reeds die bostaande strategie op die hand, al wat jy nodig het, is om dit te oefen op 'n demo rekening totdat jy in staat is om hulle uit te voer met presisie is en jy in staat is om geld te maak vir jouself elke maand sal wees. Ek hoop dat ek jou vraag beantwoord en as jy ouens het niks om te deel, voel vry om jou kommentaar hieronder gee.


No comments:

Post a Comment